چاپ فوری کاتالوگ در چند روز امکان پذیر است ؟

اهمیت جنس کاغذ در چاپ کاتالوگ
ژوئن 3, 2018
اهمیت چاپ کاتالوگ محصولات
ژوئن 21, 2018
نمایش همه

چاپ فوری کاتالوگ در چند روز امکان پذیر است ؟

چاپ فوری کاتالوگ | چاپ کاتالوگ فوری

چاپ فوری کاتالوگ سفارشات چاپی شاید بشه گفت یکی از مواردی است که این روزها بسیار مهم است چرا که شما باتوجه به فوریت در شرکت در نمایشگاه‌ها نیازمند این هستید که خیلی سریع موارد تبلیغاتی برای شما آماده شود. صدرا گرافیک توانسته پاسخ خوبی به خدمات چاپ فوری صاحبان کسب و کارها ارائه دهد. این مسئله که شما نیاز دارید چاپ فوری کاتالوگ داشته باشید یا چاپ فوری ست اداری و حتی به سرعت چاپ فوری تراکت داشته باشید می‌توانید با خیال راحت به صدرا گرافیک اعتماد کنید و خدمات خود را به ما بسپارید.

ما با در دست داشتن برترین دستگاه‌های چاپی می‌توانید در به شما چاپ بروشور یکروزه و تمامی خدمات چاپی را ارائه کنیم و هیچ‌گونه تاخیری در انجام پرو

طراحی: در طراحی کاتالوگ مطالب می بایست بگونه ای قرار گیرند که علاوه بر رساندن هدف کاتالوگ بیننده را در مطالعه تمامی موارد آن تشویق نماید که البته در این راه چاپ و نوع چاپ نیز بی تاثیر نیست .
صفحه بندی درست: یعنی قبل از چاپ کار شما در طراحی حرفه ای کاتالوگ شود که پس از چاپ کاتالوگ فوری در ترتیب کردن صفحات با مشکل مواجه نشویم .
چاپ فوری کاتالوگ : مهمترین قسمت پیدایش یک کاتالوگ ماندنی چاپ آن می باشد که اگر رنگهای نامرغوب استفاده شود و رنگها را نتوان بدرستی بر روی هم قرار داد نتیجه نهایی یک کاتالوگ نا مرقوب می شود که کسی حتی میل مطالعه آن را هم پیدا نمی کند پس استفاده از رنگهای شفاف و بسیار با کیفیت آلمانی و چاپ بوسیله دستگاه چهار رنگ همزمان می تواند شما را به هدف نهایی نزدیک نماید.

چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ حرفه ای اگر نیاز به روکش وجود دارد استفاده از روکش با کیفیت و مرقوب تفاوتی نمی کند که سلفون باشد یا UV در هر حال نتیجه کار می بایست رضایت شما مشتری گرامی را جلب نماید . انواع روکش عبارت است از:۱- سلفون براق سرد ۲- سلفون مات سرد ۳- سلفون براق حرارتی
سلفون مات حرارتی ۵- UV براق ۶-UV مات
صحافی برش و خط تا: آخرین مرحله مربوط به صحافی مناسب، با کیفیت و دقیق، برش لبه های دقیق به گونه ایکه لبه ها دقیقاً بر روی هم قرار گیرند و خط تای صحیح می باشد .

چه مقدار این مقاله مفید بود ؟
Sending
امتیاز 5 (8 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *