طراحی و چاپ ست اداری
مارس 1, 2018
مزیتهای چاپ دیجیتال در چیست؟
مارس 10, 2018
نمایش همه

چاپ افست چیست ؟

چاپ افست فوری :

چاپ افست فوری جهت چاپ: کاتالوگ و بروشور، پوستر، فاکتور، سربرگ، پاکت، کارت ویزیت، …) چاپ افست نوعی چاپ برای دستیابی به بهترین کیفیت درتیراژ بالا است.

به طور کلی، چاپ افست با کیفیت بالاتر محسوب می شود؛ با این حال، چاپ دیجیتال با توجه به کیفیت و دو نسخه از همان طراحی انجام شده است – یکی از طریق چاپ افست، یکی دیگر از طریق چاپ دیجیتال – ممکن است .

ماشین های چاپ افست نیز به شما امکان چاپ ورق های بزرگ را می دهند و می توانند بسیاری از قطعات را سریعتر از چاپ های دیجیتال چاپ کنند. در خارج از آن تفاوت های نسبتا جزئی، محصول نهایی که با چاپ افست و چاپ دیجیتال مرتبط است، به طور قابل توجهی مشابه است. تفاوت، به نظر می رسد، در قیمت و بودجه عمیق تر از هر چیز دیگر ریشه دارد. و حتی این اعداد وابسته به نیازهای تجاری شما هستند.

از آنجا که چاپ افست با استفاده از صفحات، هر کار چاپی باید به یک صفحه ساخته شده و مطبوعات باید به صورت جداگانه برای هر یک از کارهای شخصی تنظیم شوند. این فرآیند هزینه ای را به همراه دارد و هزینه های پیش بینی شده ای را برای کار چاپی خود صرف نظر از مقدار آن اضافه می کند چاپ فوری کاتالوگ ، چاپ فوری تراکت ، چاپ فوری کارت ویزیت  که بعد از طراحی فوری کاتالوگ ، طراحی فوری بروشور ، می توان به سرعت آنرا چاپ نمود.

از آنجا که چاپ دیجیتال از صفحات استفاده نمی کند، هزینه های راه اندازی درگیر نیست، بنابراین شما می توانیدیک قیمت به مراتب پایین تر از چاپ افست است ولی میتوان با چاپ فوری دیجیتال

اقدام به چاپ فوری کاتالوگ  ، چاپ فوری فاکتور ، چاپ دیجیتال تراکت اقدام نمود

دقت در طراحی، گرفتن خروجی فیلم، تهیه زینک و چاپ با ماشین چهار رنگ همزمان تأثیر مستقیم و به سزایی در نتیجه کار خواهد داشت. علاوه بر موارد بالا خدماتی از جمله: انواع UV، سلفون،ترموگراف، تابا قالب چنانچه برای سفارشی ضروری باشند، به بالا بودن کیفیت کار می‌انجامد. اکثر کارهای چاپی از روش افست انجام می‌پذیرد و عموم مردم چاپ افست را به نام چاپ می‌شناسند.

با توجه به دستگاه های چاپ چهار رنگ همزمان و چاپ دستگاههای سی دی اقدام به چاپ تراکت فوری یکروزه ، چاپ تراکت ارزان ، چاپ تراکت فوری و ارزان ، چاپ ست اداری کامل ، چاپ ست اداری ارزان ، چاپ کارت ویزیت ارزان ، چاپ کارت ویزیت فوری یکروزه ، چاپ لیبل ، چاپ فاکتور رسمی فوری ، چاپ فاکتور کاربن لس مینماید.

جهت چاپ :

کاتالوگ و بروشور، پوستر، فاکتور، سربرگ، پاکت، کارت ویزیت، …)

چاپ افست نوعی چاپ برای دستیابی به بهترین کیفیت در تیراژ بالا است. دقت در طراحی، گرفتن خروجی فیلم، تهیه زینک و چاپ با ماشین چهار رنگ همزمان تأثیر مستقیم و به سزایی در نتیجه کارخواهد داشت. علاوه بر موارد بالا خدماتی از جمله: انواع UV، سلفون، ترموگراف، تابا قالب چنانچه برای سفارشی ضروری باشند، به بالا بودن کیفیت کار می‌انجامد. اکثر کارهای چاپی از روش افست انجام می‌پذیرد و عموم مردم چاپ افست را به نام چاپ می‌شناسند .

آیا این مطلب مفید بود؟
Sending
امتیاز 5 (11 رای)

1 دیدگاه

  1. sadragraphic گفت:

    بسیار آموزنده و عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *